Összezavarodott az e-mail marketinggel kapcsolatban? Ezek a tippek segíthetnek!

Összezavarodott az e-mail marketinggel kapcsolatban? Ezek a tippek segíthetnek!

 

Számos különböző módja van terméke vagy vállalkozása internetes értékesítésének, de ha a leghatékonyabb módszert keresi, érdemes az e-mail marketinget fontolóra vennie. Az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy nagyszámú olyan embert érjen el, akik már érdeklődnek az Ön ajánlata iránt. Olvassa el az alábbi cikket, hogy elkezdhesse.

Önnek vagy valaki másnak le kell lektorálnia az e-mailt, mielőtt elküldi az ügyfeleknek. Győződjön meg róla, hogy nem tartalmaz tipográfiai és nyelvtani hibákat. Arról is meg kell győződnie, hogy az üzenet könnyen áramlik. Ha ellenőrzi, hogy ez a három kérdés rendben van-e, az e-mail marketingje professzionális megjelenésű lesz.

Marketing hírleveleibe illessze be a feliratkozási űrlapjára mutató linket. Így, ha ügyfelei továbbítják a marketing e-maileket ismerőseiknek, az ő barátaik is könnyen feliratkozhatnak a listára. Ezt a stratégiát alkalmazva könnyedén létrehozhat egy nagy listát potenciális ügyfeleiből, akik beleegyeztek abba, hogy megkapják a marketing e-maileket.

Legyen kitartó az ügyfelek elérésében. Nem kell naponta e-maileket küldenie, de tartsa szem előtt, hogy nem biztos, hogy egy ügyfél figyelmét, illetve üzletét addig nem fogja megragadni, amíg többször nem találkozott márkájával vagy termékeivel. Érintkezzen gyakran, de ne olyan gyakran, hogy az túlságosan idegesítőnek tűnjön.

Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely arra szólítja fel őket, hogy ne halogassák az ügyintézést. Illesszen be a válaszlevélbe egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatná nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.

Legyen kitartó az e-mail marketing üzeneteivel. Akár húsz e-mailt is küldhet egy potenciális ügyfélnek, mire rutinszerűen felkelti a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.

Hagyja, hogy az olvasók válasszák ki a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverek szűrői, és soha nem látja őket emberi szem. Küldje el az egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges formátumú üzeneteket, beleértve a weboldalára mutató linket, és a HTML-verzió lehetőségét azok számára, akik ezt igénylik.

Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, szüksége van a megfelelő feliratkozási űrlapokra a vállalati weboldalán. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.

Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen áttekinthetőek. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a durva színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e-mailt, és esetleg a jövőbeni e-maileket is. Használjon azonos színsémát és betűtípust minden e-mailjében.

Igyekezzen a lehető legjobban felépíteni egy e-mail listát a személyes és az internetes kapcsolatépítésből. Ne vásároljon vagy béreljen névlistákat, amelyekről e-maileket fog küldeni, hogy üzletet szerezzen. Nincs garancia arra, hogy a megkeresett személyek közül bárki is érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy a végén feljelentést tesznek az e-mail szolgáltatójánál.
Könnyítse meg az emberek számára a listáról való leiratkozást. Ez kontraproduktívnak tűnhet, hiszen nem szeretné, ha ügyfelei elveszítenék érdeklődésüket és távoznának. Ha azonban az ügyfelei már nem érdeklődnek a hírlevelei iránt, bosszankodhatnak, ha nem tudnak könnyen leiratkozni. Adjon meg egy nagy gombot vagy linket, hogy azok az ügyfelek, akik elvesztették az érdeklődésüket, hosszas keresgélés nélkül megtalálhassák.

Próbálja meg testre szabni az üzeneteit az e-mail címzettjei számára. Próbálja meg belevenni a nevüket az e-mailbe, hogy melegebbnek és személyesebbnek érezze azt. Ez segíthet abban, hogy jobb kapcsolatot építsen ki ügyfeleivel, és hajlamosabbak lesznek elolvasni a mondanivalóját ezekben a személyre szabott e-mail üzenetekben.

Meséljen el egy történetet az e-mail marketingkampányával. Át kell gondolnia, hogyan ragadja meg az olvasók figyelmét. Hogyan lehetne jobban megragadni a figyelmüket, mint egy olyan történetet elmesélni, amely az Ön üzleti résében elért sikerrel jár. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad arra, hogy új ügyfeleket szerezzen.

Minden e-mailben tartalmazzon cselekvésre való felhívást. Ez közvetlenül az e-mailben közli a címzettekkel, hogy mit kell tenniük. Ha linkeket is tartalmaz az üzeneteiben, egyértelműen utasítsa olvasóit, hogyan használhatják azokat, és tegye a linkeket feltűnővé és nyilvánvalóvá. Ha szükséges, ezeket az üzenetek elejére és végére is beillesztheti.

Vállalata e-mail marketingkampányában legyen lehetőség a leiratkozásra azok számára, akik a továbbiakban nem kívánnak üzeneteket kapni Öntől. Lehet, hogy az e-mail küldése és fogadása olcsó, de nem ingyenes. A rossz hírverés és az, hogy az emberek Önt ellenséges spammernek látják, nemcsak az Ön vállalkozására lehet negatív hatással, hanem azt is eredményezheti, hogy letiltják és feketelistára teszik az interneten.

Az egyik módja annak, hogy e-mail olvasóit lekösse, ha kérdéseket tesz fel nekik. Ezek sem lehetnek költői kérdések. Biztosítson egy visszajelzési csatornát, amelyen keresztül válaszokat küldhetnek Önnek. Kérheti a közvetlen válaszokat e-mailben, vagy elküldheti olvasóit a közösségi oldalaira. Bárhogyan is intézi, a kétirányú kommunikáció kérése remek módja annak, hogy hűséget ápoljon az előfizetőiben.

Próbáld meg rövidre fogni e-mailjeid tárgysorát. Próbáld meg őket körülbelül 60 karakter körül tartani. Vállalkozásának jellegétől függően akár hosszabb is lehet, ha a legfontosabb információkat helyezi az első helyre. Az átlagfogyasztó számára azonban jobb, ha rövid, kedves és lényegre törő.

Most, hogy a cikk végére ért, készen áll arra, hogy elkezdje termékének vagy vállalkozásának marketingjét bevált e-mail marketingmódszerek segítségével. Használja az itt tanultakat, és bővítse ki azokat, hogy sikeresen felépítsen egy tökéletesen célzott ügyfelekből álló szilárd listát, és nem tehet mást, minthogy sikeres lesz.

 

1.  https://bit.ly/37Mqjq5

2.  https://bit.ly/3Jrp1ig

3.  https://bit.ly/3wvoXdo

4.  https://bit.ly/3iF9oIl

5.  https://bit.ly/3CVIEMK