Sfaturi pentru crearea de campanii de succes de marketing prin articole

Sfaturi pentru crearea de campanii de succes de marketing prin articole

 

Marketingul prin articole este unul dintre cele mai valoroase instrumente disponibile pentru întreprinderi. Deși această formă de marketing este folosită de zeci de ani, internetul a făcut din ea una dintre cele mai bune modalități de promovare a produselor dumneavoastră. În acest articol, veți afla cum puteți utiliza marketingul prin articole în avantajul dumneavoastră.

Concepe un logo numai al tău! Logo-urile nu sunt doar pentru marile corporații. Oamenii care frecventează pagina dvs. vor începe să vă asocieze cu logo-ul dvs. și, dacă îl vor întâlni în altă parte pe internet, își vor aduce aminte de produsele dvs. Un logo este foarte bun de folosit pentru toate tipurile de consumatori, chiar și atunci când folosiți marketingul prin articole.

Următorul sfat important pe care ar trebui să îl urmați este să vă gândiți la conținutul site-urilor dvs. Conținutul dvs. ar trebui să se potrivească întotdeauna cu obiectivele dvs. Asigurați-vă că conținutul dvs. este original și unic, deoarece conținutul plagiat și lipsit de originalitate este puternic nerecomandat. Conținutul site-ului dvs. ar trebui să rămână în mintea vizitatorilor dvs. și să îi facă să dorească să revină.

Depuneți un efort mare în primul paragraf. Atât cititorii, cât și motoarele de căutare consideră că primul paragraf al articolului dvs. este cel mai important. Prin încorporarea celor mai pertinente informații în primul paragraf al articolului, puteți capta atenția cititorului. Atrageți interesul cititorilor dumneavoastră prin introducerea subiectului într-o manieră originală. Scopul dvs. este de a-i face să continue să citească prin captarea atenției lor.

Scrieți numai pentru cititorii dumneavoastră. Deși o mare parte din marketingul prin articole este atragerea motoarelor de căutare și a bazelor de date de articole, dacă vă scrieți articolele pentru acestea, veți pierde cititori. Pierderea acestor cititori vă va plasa de fapt mai jos în listele motoarelor de căutare, având în esență efectul opus intențiilor dumneavoastră inițiale.

Spuneți o poveste personală. Cititorilor le place să afle mai multe despre autorul unui articol, așa că, dacă puteți strecura o poveste personală cu relevanță în articolul dumneavoastră, faceți-o! Îi face pe cititori să simtă că sunteți mai demn de încredere, deoarece sunteți deschis să le împărtășiți propriile povești.

Asigurați-vă că articolele pe care le postați pe site-ul dvs. nu sunt doar proaspete și interesante, ci și bine scrise. Un articol care conține greșeli gramaticale și greșeli de ortografie transmite instantaneu un sentiment de incompetență. Corectați-vă lucrările nu o dată sau de două ori, ci de trei ori. Folosiți un corector ortografic de încredere. Un articol care atrage atenția și este bine finisat este unul pe care oamenii vor dori să îl împărtășească.

Asigurați-vă că nu folosiți un limbaj prea complicat sau formal în articolele dumneavoastră, altfel riscați să vă îndepărtați cititorii. Folosiți un limbaj simplu, de zi cu zi, care este clar și ușor de înțeles. Vreți să vă adresați unui public cât mai larg posibil, așa că nu vă propuneți articolele prea sus.

Succesul în marketingul prin articole se învârte în jurul conținutului pe care îl publicați. Publicați scrieri despre orice subiect care se va potrivi cu preferințele, nevoile sau o soluție la problemele pe care le pot avea mulți cititori. Articolele de tip How-to merg destul de bine pe multe site-uri, așa că încercați să le dați o șansă.

Stabiliți un program pentru trimiterea de noi articole și respectați-l. Veți dori să vă propuneți să trimiteți un articol nou în fiecare zi sau la două zile, mai ales la început, pe măsură ce vă obișnuiți cu procesul. Fiind consecvent cu calitatea și cantitatea, va duce la succes în acest domeniu.

Transformarea unui anunț într-un articol va cultiva atenția cititorilor dumneavoastră și îi va transforma în clienți. Mai degrabă decât un simplu discurs de vânzare sau un truc, creați o poveste despre dumneavoastră sau despre afacere pentru a personaliza legătura cu vizitatorii dumneavoastră. Spuneți-le ce ați învățat și ce lecții valoroase ați învățat, astfel încât să fie o lectură obligatorie pentru ei. Acest lucru va face mai mult pentru a crea un cititor dedicat, care este mai probabil să devină clientul dvs. sau un vizitator repetat.

Orice proprietar de afacere poate beneficia de utilizarea marketingului prin articole pentru a-și vinde produsele. Acum că ați citit acest articol, știți câteva lucruri pe care le puteți face pentru ca marketingul prin articole să lucreze pentru dumneavoastră. Dacă respectați sfaturile noastre, veți vedea noi clienți care vă vor cumpăra produsele în cel mai scurt timp.