Okos megoldások az email marketing stratégiák segítésére.

Okos megoldások az email marketing stratégiák segítésére.

 

Az e-mail marketing az internet kezdete óta létezik. Bár léteznek spamszűrők és programok, amelyek blokkolják a nem kívánt üzeneteket az ember postaládájából, egy sikeres e-mail marketing kampány mind a címzett, mind a feladó számára előnyös. A következő ötletekből megtanulhatja, hogyan segíthet másoknak, miközben növeli vállalkozása nyereségét.

Kövesse nyomon a kereskedelmi kiállításokon megismert kapcsolatokat. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és a találkozást követő néhány héten belül hívja fel őket. Az utóhívás során jelentkezzen be a kapcsolattartójánál, és kérdezze meg, hogy szeretné-e e-mailben megkapni az Ön marketing hírlevelét.

Azoknak az embereknek, akik szeretnék megkapni az e-mailjeit, duplán be kell jelentkezniük. Bár ez túlzásnak tűnhet, ez biztosítja, hogy az illető valóban szeretné az Ön e-mailjeit, és csökkenti annak valószínűségét, hogy bajba kerüljön spamküldés miatt.

Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Győződjön meg róla, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon van. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.

Soha ne küldjön hetente egynél többször e-mailt ügyfeleinek. Ügyfelei elfoglaltak, és nem akarják, hogy túl sok üzenettel bombázzák őket. A túl gyakori e-mailek küldésével nagyobb a valószínűsége annak, hogy ügyfelei abbahagyják az olvasást.

Válassza a professzionális helyett a dörzsölt e-maileket. Ne küldjön olyan e-maileket, amelyek úgy néznek ki, mint a mutatós weboldalak. Ez személytelennek tűnik a címzett számára. Ne feledje azt sem, hogy sok e-mail program nem jeleníti meg a HTML-képeket. Tehát ne a képekre összpontosítson az e-mailjeiben. Törekedjen a tömör, professzionális és hívogató levélre, hogy mindenki el tudja olvasni.

Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát a weboldalán. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Így az e-mailek elég egyszerűek maradnak ahhoz, hogy ne kerüljenek a spam mappába, valamint arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassanak el a weboldalára.

Ahhoz, hogy e-mailjei a lehető legprofesszionálisabban nézzenek ki, fordítson egy kis figyelmet a tervezésükre. Használjon egységes elrendezést, színsémát és logót minden üzenetében. Ez azt a benyomást kelti a feliratkozókban, hogy megbízható, hiteles forrásból hallanak. Így jobban odafigyelnek majd, és nagyobb hitelt adnak a tartalmának.

Használja a passzív és aktív visszajelzéseket, hogy kiemelkedjen az e-mail marketing erőfeszítései közül. Az aktív visszajelzés azt jelenti, hogy kérje ki olvasói javaslatait és véleményét. A passzív visszajelzés sokkal finomabb lehet, és akár észrevétlen is lehet az olvasói számára. Több tucatnyi forrás áll rendelkezésre, hogy megnézze, mely linkjeire kattintanak.

Meg kell próbálnia a lehető legjobban felépíteni egy e-mail listát a személyes és az internetes kapcsolatépítésből. Nem szabad megvásárolnia vagy bérelnie olyan névlistákat, amelyekről e-maileket fog küldeni, hogy üzletet doboljon. Nincs garancia arra, hogy a megkeresett személyek közül bárki is érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy a végén feljelentést tesznek az e-mail szolgáltatójánál.

A marketingcélokra használt, helyesen formázott e-mail nem fog marketingnek tűnni az ügyfél számára. Ha értékes szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek, akkor azok izgatottan várják majd az Ön által kiküldött üzenetek olvasását. Ez segíti vállalkozását, mert növeli a bevételt. Ez azt jelenti, hogy hűséges ügyfelei lesznek, akik szívesen költenek pénzt az Ön által kínált termékekre és szolgáltatásokra. Használja ezt