Szeretne többet megtudni a közösségi média marketingről? Nézze meg ezeket a tippeket!

Szeretne többet megtudni a közösségi média marketingről? Nézze meg ezeket a tippeket!

 

Túl könnyű lehet videókkal spamelni a közösségi oldalakat; ez nem mindig jó ötlet. Mint a marketing bármely más formájánál, az emberek elárasztása alacsony minőségű tartalommal nem megoldás, és árthat a hírnevének. Az SMM egy lehetőségekkel és kísértésekkel teli terv, de ez a cikk néhány olyan koncepciót érint, amelyek segítenek abban, hogy működjön.

Nyugalom, ez csak egy online beszélgetés. Az e-mail régebben a frászt hozta a cégekre, akik nem értették az egész dolog jó, rossz és csúnya oldalát. Ma már ez a legmegfelelőbb kommunikációs csatorna. A közösségi média az új csatorna, és nem kell mást tennie, mint leülni és beszélgetni az ügyfeleivel. Ez az, amit ők akarnak, és amire önnek szüksége van.

Amikor a közösségi médiát használja vállalkozása vagy terméke forgalmazására, ügyeljen arra, hogy olyan címet hozzon létre, amely vonzza az embereket. Egy unalmas cím miatt a nézők átugorják a cikkét, így a marketing erőfeszítései hiábavalóak lesznek. Győződjön meg arról is, hogy a címe releváns a vállalkozásához vagy az Ön által értékesített termékhez.

Soha ne spamelj, amikor a közösségi médiában posztol. A spam posztolás a leggyorsabb módja annak, hogy elveszítse követőit, és kárt tegyen az Ön és cége hírnevében. A Facebookon, a Twitteren és más közösségi oldalakon megjelenő spam-posztok megnehezítik a törvényes marketinget. Ha a posztjai csak néhány szóból és egy termékre mutató linkből állnak, akkor spamet posztol. Adjon releváns tartalmat vagy véleményeket a posztolt linkekkel együtt.

Olvassa el minden olyan közösségi médiaoldal szolgáltatási feltételeit, amelyen profilt készít. Győződjön meg róla, hogy megértette annak az oldalnak a szabályait, amelyen profilt készít, különben a profilját törölhetik, és minden kemény munkájának vége. Egyes oldalak nem engedélyezik az affiliate linkeket; ezért ismerje meg az oldal szabályait, mielőtt elkezdi.

Legyen a Facebook-oldalán egy leleplező fül: ezt csak a barátai vagy követői láthatják. Bátorítsa az embereket, hogy "kedveljék" az oldalát, hogy hozzáférhessenek ehhez az egyedi tartalomhoz. Például felfedhet egy egyedi kuponkódot azoknak a Facebook-felhasználóknak, akik "kedvelik" az oldalát.

Mielőtt belevágna a közösségi médiában, tájékozódjon, milyen lehetőségei vannak ezeken az oldalakon. A közösségi oldalak különbözőek. Ha ismeri a köztük lévő különbségeket, jobban ki tudja használni az idejét és az erőfeszítéseit. Lehet, hogy van olyan oldal, amely több embert ér el, és a legtöbb időt igényelheti.

Tartsa naprakészen Facebook-oldalát a legfrissebb blogbejegyzésekkel. Amint blogja megjelenik, frissítse Facebook-oldalát, hogy az tükrözze az új bejegyzést. Így a követői a lehető leghamarabb hozzáférhetnek a friss tartalmához. Minél hamarabb elérhető a tartalma mások számára, annál hamarabb működik az Ön számára, hogy új látogatókat vonzzon.

Mindig kövesse nyomon az elért eredményeket. Győződjön meg róla, hogy megbízható statisztikákat készít, amelyek megmutatják, hogyan halad a tevékenységgenerálás, valamint az új követőkkel kapcsolatos információkat. Itt jön be egy kis számmisztika. Nem olyan nehéz, de a statisztikák alapján kell majd döntéseket hoznia arról, hogy mi az, ami működik, és mi az, amin változtatni kell. Ha nem követi nyomon az eredményeket, nem tudhatja, mi működik és mi nem.

A kudarc mindenkivel előfordul, de a közösségi média egyedülálló abban a tekintetben, hogy a kudarcot viszonylag alacsony költséggel sikerre lehet váltani. Alacsony költségei és könnyű megvalósíthatósága miatt a helyes marketinghez mindössze helyes információkra van szükség. Ez a cikk részletesen ismertette minden sikeres SMM-terv néhány fontos vázlatát, és ezekből kell elágaznia a saját egyedi stílusához.