Top cikk marketing taktikákkal!

Top cikk marketing taktikákkal!

 

Az internet terjesztési képességei miatt a cikkmarketing hihetetlenül hatékony módszerré vált a vállalkozás hirdetésére. Akár affiliate-ként, hálózati marketingesként vagy akár egyszerű bloggerként próbálsz néhány hirdetési kattintást szerezni, a cikkmarketing hozhat forgalmat, de csak akkor, ha tudod, mit csinálsz. Íme, néhány dolog, amit érdemes tudni a cikkmarketingről.

Tartsd naprakészen a kulcsszavaidat. A kutatás az elején nagyon fontos, de ne hagyd, hogy itt érjen véget. Folytasd a kutatást folyamatosan, hogy megtaláld, milyen kulcsszavaknak van még jó haszna. Ha az egyik kulcsszavad már nem népszerű, de egy másik releváns kulcsszó trendi, cseréld ki őket!

Készíts egy e-könyvet. Ez egyfajta portfólió, az összes általad írt cikk gyűjteménye. Ne akarja, hogy túl kicsi legyen, ezért várjon addig, amíg nagyszámú cikket nem gyűjt össze. Ezt használhatod arra, hogy megmutasd az írói képességeidet, vagy eladhatod azoknak, akik cikkgyűjteményeket keresnek.

Amikor a cikkmarketing erőfeszítései már jól haladnak, előfordulhat, hogy kevés ötletet találsz, amiről új cikkeket generálhatsz. Ahelyett, hogy a világhálón keresgélnél ötleteket, fordulj az elkészült cikkek katalógusához. Írj újra egyet, ha teljesen kétségbeesetten keresed a tartalmat. Még jobb, ha fogsz egy régi cikket, és írsz egy frissített változatot.

A bullet pointok nagyszerű módja annak, hogy kiemeld bármely termék minőségét, amelyet egy cikken keresztül népszerűsítesz, de nem szabad túlságosan rájuk támaszkodnod. A cikkeidnek továbbra is releváns tartalomra van szükségük, és ha túlságosan a felsoroláspontokra támaszkodsz, az olyan hatást kelt, mintha csak lemásoltad volna a gyártó által nyújtott előnyöket.

Ha John Grisham vagy, akkor rendben van, ha egy cikkben feszültséget keltesz, de nincs rendben, ha egy egyszerű cikkmarketinges vagy, akinek az a célja, hogy forgalmat generálj egy weboldalra. Nyugodtan írj thrillert. Egy cikknek nem kell titokzatosnak lennie vagy cselekményfordulókat tartalmaznia ahhoz, hogy az olvasó számára szórakoztató legyen.

Minden marketingkampányhoz írt cikknek egyszerű célt kell kitűznie. Az elképzelés az, hogy egy informatív irodalmi művet adjon át a releváns közönségnek, amelyben cselekvésre ösztönzi az embereket. Bármi más, amivel egy cikkben próbálkozol, azt eredményezheti, hogy az olvasók elvesznek, és egyszerűen elkattintanak az oldalról.

Kapcsold ki a szócikkszámlálást az íróprogramodban, hogy a tartalomra koncentrálhass, és ne arra, hogy meddig jutottál. Addig írj, amíg úgy érzed, hogy teljesen lefedted a cikked témáját. Ha írás közben megadod magadnak a szószámcsökkentést, előfordulhat, hogy fontos tartalmakat hagysz ki. Kapcsold vissza, miután végeztél, és szerkeszd le a szükséges számokig.

Győződj meg róla, hogy valóban feltárod a cikked témáját, ahelyett, hogy csak a promóció eszközeként használnád. Az olvasók pillanatok alatt kiszúrják a valódi tartalomnak álcázott, öncélú marketingcikket, és a kiadók is. Tartsd a tartalmat informatívnak, a marketinget pedig a minimumon.

Tovább kutathatod a cikkmarketinget, ha csatlakozol néhány, a témával foglalkozó fórumhoz. Sokan ezek közül a tagok közül szívesen segítenek azoknak, akik próbálják elkezdeni, vagy akár azoknak is, akik már tapasztaltak, de még mindig visszajelzésre vágynak. Még úgy is kaphatsz támpontokat, ha csak elolvasod a hozzászólásokat, mivel sokan rövidek, informatívak és tömörek.

Szerencsédre, miután elolvastad az ilyen tippeket és taktikákat, nem nehéz megtanulni, hogyan válhatsz hatékony cikkmarketingessé. A legnagyobb dolog, ami miatt aggódnod kell, hogy ezeket az információkat a leírtak szerint használd. Egyelőre még ne ágazz el egyedül. Alkalmazd szó szerint ezeket a tippeket, és tapasztald meg a sikert.