Citiți acest lucru dacă credeți că articolul de marketing nu funcționează

Citiți acest lucru dacă credeți că articolul de marketing nu funcționează

Marketingul articolelor este un mod eficient de a crea trafic către site-ul dvs. web și de a crește vânzările. De asemenea, vă poate ajuta să deveniți o autoritate în nișa dvs. de marketing și să atrageți un cititor fidel. În acest articol, veți găsi idei utile și dovedite, pentru a vă îmbunătăți eforturile de marketing ale articolelor și pentru a vă asigura succesul.

Adăugarea de link-uri către celelalte articole utile și conexe poate fi un beneficiu imens pentru marketingul articolului dvs. Avantajul din spatele adăugării link-urilor este că vă va ajuta în clasamentul de căutare și îi va atrage pe cititori din ce în ce mai multe articole.

Găsiți un mod unic și inteligent de a vă promova articolul. Cititorilor le place când un scriitor încearcă ceva nou și interesant. Sunt obișnuiți să vadă descrierea / recenzia / cumpărarea produsului aici în format. Dacă reușiți să descoperiți un mod diferit de a vă promova produsul, cititorii vor participa și vor cumpăra de obicei.

O opțiune este ca altcineva să scrie articolele. Dacă timpul este o problemă sau nu credeți că sunteți suficient de priceput pentru a scrie propriile articole, luați în considerare angajarea de scriitori pentru a genera conținut. Nu este gratuit, dar este eficient și va genera trafic pe site.

Este o idee bună să trimiteți multe articole. Postați în mod consecvent conținutul dvs. pe bloguri. Dacă doriți să promovați un singur cuvânt cheie, trebuie să trimiteți o mulțime de articole care îl conțin. Dacă postați într-o nișă populară, veți avea nevoie de cel puțin 15 articole în rețeaua publică: 5 în directoare și 10 în rețele de bloguri. Cu cât postezi mai multe articole, cu atât va fi mai mare clasamentul tău.

O modalitate bună de a vă spori vizibilitatea și de a vă comercializa articolele este prin scrierea de postări de oaspeți pe alte bloguri. Abordați bloggerii care scriu despre un subiect relevant pentru articolele dvs. și întrebați-vă dacă puteți scrie o postare de invitat. Asigurați-vă că includeți un link către site-ul dvs. la sfârșitul postării.

Asigurați-vă că efectuați întotdeauna căutări pe net pentru a afla ce site-uri acceptă conținut pentru oaspeți. În calitate de comerciant de articole, trebuie să verificați în permanență modalități de a vă crește profilul. Încercați să săriți pe noi oportunități înainte ca ceilalți agenți de marketing să pășească în fața dvs. și să inunde piața.
Multe site-uri vă vor plăti pentru fiecare clic pe articolele dvs. Deci, există o mulțime de modalități de a câștiga bani prin scrierea articolelor. Vă poate câștiga destul de mulți bani.

Includeți linkuri în articolul dvs. care revin atât la blogul dvs., cât și la postarea originală pe subiect. Faceți din titlul blogului dvs. linkul permanent înapoi la postare. Fiecare articol va reveni apoi la un aspect diferit al blogului dvs. și motoarele de căutare vor vedea că atingeți un număr de subiecte diferite.

Asigurați-vă că utilizați sub-titluri în articolul dvs. Această tactică ajută la declanșarea diferitelor paragrafe din piesa dvs. Acesta subliniază fiecare dintre punctele dvs., în același timp reunind întregul articol. Cititorii vor putea merge cu ușurință de la un punct la altul, menținându-și atenția asupra subiectului. De asemenea, puteți utiliza cuvinte cheie în sub-rubrici.

Acum sunteți pregătit să faceți proiectul dvs. de marketing al articolelor un succes. Aplicați sfaturile care vi s-au dat și veți vedea în curând o creștere atât a traficului, cât și a ratelor de conversie. Scrierea dvs. se va îmbunătăți, de asemenea, asigurându-vă o bază loială de cititori, care vă caută sfaturi de specialitate în nișa dvs. Cu aceste idei puteți utiliza marketingul articolelor pentru a vă ajuta să atingeți succesul în scrierea și obiectivele dvs. de marketing