Motoroptimalizálás és chiptuning diesel

Kedvcsináló a motoroptimalizáláshoz (chiptuning diesel)

 

Sokféle pletyka kering a chiptuningról, hiszen ezen a területen rengeteg a lehetőség, így jó ezekkel tisztában lennünk. Mint például, hogyan csökkenthető a saját autóm fogyasztása? Megéri-e nekem a drágább motorváltozatot választani?

 

Ha spórolás tekintetében kezdjük el boncolgatni a chiptuning diesel és motoroptimalizálás témáját, akkor rájövünk, többféle lehetőségünk van. Létezik a diesel chiptuningnak egy olyan ágazata, ahol a fókusz nem a nagyobb teljesítményen van, hanem azon, hogyan tudunk csökkenteni a fogyasztáson.

 

Érdekessége a dolognak, hogy erre a nagyobb chiptuninggal foglalkozó cégek is ráálltak, ami persze valahol érthető is. Hiszen nem csak a taxisok szemszögéből fontos a fogyasztás csökkentésére való törekvés, hanem azoknál a magánszemélyeknél is fontos szempont lett, akik többet autóznak az átlagnál.

 

Szeletelt tégla, Weboldal készítés, Nyári gumi, téli gumi, best bar and pub in budapest, autóápolás, limuzin bérlés, chiptuning Budapest, ipari mosogatógép

szeletelt tégla weboldal készítés best bar and pub in budapest olcsó limuzin bérlés chiptuning budapest chiptuning chiptuning és kárpittisztítás chef ipari mosogatógép online marketing chiptuning Budapest chiptuning Szeletelt tégla, Weboldal készítés, Nyári gumi, téli gumi, best bar and pub in budapest, autóápolás, limuzin bérlés, chiptuning Budapest, ipari mosogatógép

Motoroptimalizálás

motoroptimalizalas.jpg

Érdemes kimatekozni, hogy havi 6-8 ezer kilométer autózásnál, egy liter fogyasztás csökkentést nézve, mit tudunk spórolni. Ez a mostani négyszáz forintos üzemanyaggal valamint a fent említett kilométerrekkel kiszámolva, havi 24-32 forint megtakarítást jelent.

 

A tuningolással foglalkozó cégeknél beindult az élet, mivel a korábban használt, NEDC tesztre optimalizált turbó motorok, szinte epekedve várják, hogy korlátaiktól megszabadítsák őket. Ez jól mutatja azt, hogy nem csak a chiptuning diesel verzió működik, a benzines turbós autóknál is egyaránt bevált módszer.

 

Így fog megvalósulni az elérendelő cél, mert miután az autó motorját testreszabtuk, takarékosabbá válik. Emellett a nyomaték és a teljesítmény is növekedésnek indul. Ebből is értetendő, hogy aki sokat van úton, sokat használja az autóját, annak érdemes árajánlatot kérni chiptuning diesel és motoroptimalizálásra, emellett a benzines turbómotor és motoroptimalizálás terén is.

 

A csökkenő fogyasztásból pedig könnyen kiszámolhatjuk, hogy a chiptuning ára mennyi idő alatt jön vissza, illetve hány kilóméter után kezd el nyereséget hozni.

 

A másik takarékosság a chiptuningban egy új autó vagy használt autó vásárlása. Itt amit meg lehet játszani, az hogy a két azonos típus közt az erősebb motorváltozatú a drágább. Az eltérő motorváltozatok közötti eltérés árban elérheti a több százezer vagy ennél is nagyobb árkülönbséget. Ezt a különbséget lehet csökkenteni a motoroptimalizálás, chiptuning diesel árára.

 

A tapasztalatok azt mutatják, hogy lehetnek eltérések az azonosnak gondolt motorokban, de a sorozatgyártás és az erősebb költség csökkentés miatt a különbségek azonos hengerűrtartalmú motor vagy turbómotor között aligha vehető észre.

 

Meddig lehet elmenni ez a kérdés, hisz az alkatrészek egy szűk sávjában lehetnek eltérések. Ezen felül a motorokat a tervezők nem maximalizálják, hanem ráhagyással dolgoznak. A chiptuning diesel esetén az optimalizálást követően a tartalékokat hozzák felszínre. Ebben az a művészet, hogy úgy optimalizálják be a motort, hogy nem csökken annak élettartama, valamint a környezetvédelmi szempontoknak is megfelel.

 

A végére hagytuk azt, miért is hajlanak a motoroptimalizálás felé a kishaszongépjármű tulajdonosok. Ez pedig nem más, mint a két fentebb megemlített terület, a teljesítménynövelés és a takarékosság. Így a gyengébb motorból takarékosabbat, viszont erősebbet lehet faragni. Az autó rajongó sofőröknél plusz pontot lehet ezzel szerezni, és pozitívum, hogy autó eladáskor a tuning eltüntethető nyomtalanul.

 

A végére maradt a gyöngyszem, ami a kishaszonjármű tulajdonosokat a chiptuning diesel és a motoroptimalizálás felé irányítja. Ez pedig a fentebb említett két terület, a takarékosságra való hangolás és a teljesítmény növelés. Így a gyengébb motorból lehet takarékosabb, viszont erősebb, combosabb erőművet faragni. Ezzel az autó rajongó sofőröknél lehet sok plusz pontot szerezni, fontos tudni való, hogy az autók eladása előtt, a tuning eltüntethető és nem marad nyoma.

https://bit.ly/2YlowSc https://bit.ly/2YgtrDT